Az online Budapest Data Fórum konferencia lebonyolításával kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat ebben a posztban foglaljuk össze.
Regisztráció és díjfizetés
Minden regisztrált résztvevőnek küldtünk visszaigazoló levelet és fontos tudnivalókat ma reggel. Aki nem kapta meg, az jelezze nekünk az office@budapestdata.hu címen. Aki nem kapott eddig díjbekérőt, az már csak a konferencia után fog, a részvételnek ez nem akadálya.
Slack használata
A konferencia elsődleges kommunikációs csatornája a Slack online csevegőfelület. Itt fogjuk az előadások megtekintéséhez szükséges Zoom linkeket közzétenni, itt fognak megjelenni a különböző hírek és bejelentések, valamint az előadókkal is itt lehet majd beszélgetni.
A Slackhoz csatlakozni a részvevői tájékoztató levélben megtalálható meghívó linkkel lehet, kérjük, hogy ezt mindenki tegye meg. Ugyanebben a levélben küldtünk a Slack kezelésével kapcsolatos hasznos tudnivalókat. A csatlakozás után a budapestdata.slack.com címen lehet elérni a webes felületet, vagy le lehet tölteni a mobil vagy desktop kliensekre Slack alkalmazást is.
Videóközvetítés
Az előadásokat a Zoom Webinar videófelületen fogjuk fogjuk közvetíteni. Zoom használati útmutatónk szintén a Résztvevői tájékoztató levélből érhető el. A különböző szekciókhoz tartozó linkeket a Slack felületen fogjuk publikálni.
Office Hours
Az Office Hours program keretében a résztvevők egyes előadóinkkal cseveghetnek kötetlen formában videón. Részletek és időbeosztás itt.
Nyitott előadások
A konferencia egyes részei konferenciajegy vásárlása nélkül is nézhetőek. Ilyenek a keddi bemutató szekcióban szereplő prezentációk és a szerdai záró Metadata Supersession. Részletek és ingyenes regisztráció itt.