English

Big data / Robo / AI – beyond the hype

Big data/AI/Robo – ezek csak fancy hívószavak egy rendezvényre és nagyvállalati szinten ciki nélkülözni őket egy tartalmasabb prezentációból vagy valós, implementált megoldásokat és folyamatban lévő projekteket takarnak?

E kérdés pénzügypiaci vonatkozásait villantja fel (a teljesség igénye nélkül) az előadás.

Dévényi Edit
Customer Insight Főosztályvezető, K&H Group

Aktuáriusi és okleveles közgazdász diplomáját a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte 1997-ben. Pályája során közel 8 évig magyar és regionális projekteken adatbányászként és stratégiai tanácsadóként tevékenykedett, elsősorban a pénzügyi és telekommunikációs szektorban vezetett üzleti értékteremtésre irányuló projekteket. Párhuzamosan néhány évig egy amerikai adatbányász szoftver regionális disztribúciójának vezetőjeként is dolgozott. 10 évet töltött az AXA (korábban Credit Suisse, Winterthur) kötelékében, ahol banki, biztosítói, nyugdíj- és egészségpénztári vonatkozásban, a szinergiák optimalizálására törekedve marketingkutatással, üzleti intelligencia bevezetésével és az analitikus CRM terület vezetésével, adatbányászattal foglalkozott. 2014 óta a K&H Bank és Biztosító kötelékében a KBC országok Applied Data Analytical Modeling kompetencia központjának hazai vezetője.