English

Big Data analitika a Telenornál

A BigData analitikai projektek sok szempontból eltérnek a hagyományos BI projektektől. Egy magas BI érettségi szinten álló szervezet számára számos lehetőséggel kecsegtetnek a BigData technológiák, ám kevés szó esik a valós üzleti érték teremtésről, a hagyományos technológiákkal és folyamatokkal való kapcsolatról és a befektetések megtérüléséről.
Az előadásban bemutatásra kerül, hogy miért döntött a Telenor Magyarország egy BigData architektúra kialakítása mellett, hogyan közelítette meg a BigData analitikai tevékenység kialakításának kérdését és milyen tapasztalatokat szerezett ez idáig.

Szücs Imre
Senior Advisor & Head Of Advanced Analytics, Commercial BI & Targeted Marketing Campaign Offices, Telenor

Imre a Telenor Magyarország Advanced Analytics, Commercial BI és Kampánymenedzsment területekért felelős vezetője. Vezetésével került kialakításra az adatbányászati és BigData analitikai tevékenység. Emellett vezető szerepet tölt be a Telenor Group Data Analytics és BigData tevékenységeiben.
Több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik üzleti intelligencia és adatbányászat területeken. Korábban a tanácsadói, pénzintézeti és FMCG szektorokban szerzett tapasztalatot.
Komoly tudományos háttérrel rendelkezik, fizikából, csillagászatból és informatikából szerzett MsC fokozatot, jelenleg az ELTE IK doktori iskolájának tagja.