Zalai Ágnes vezetése alatt a Nosalty független magyar cégként vált piacvezető online receptoldallá és gasztromagazinná. Az oldal a TOP15 magyar online médium egyik szereplőjeként, immár havi 1.600.000 egyedi látogatónak nyújt minőségi tartalmat több mint 58 000 recepttel, videókkal és cikkekkel. A Nosalty Facebook oldala, amely az egyik legnagyobb magyar rajongói oldal, hetente 3-4 millió embert ér el. Az igazi kihívás a cég számára a folyamatosan változó környezet, a végtelen sok adat és információ priorizálása a fókusz megtartása mellett, mindezt úgy, hogy az innováció, a növekedés a Nosalty hajtóereje. A legnagyobb szakmai sikerének azt tartja, hogy rugalmas, hatékony csapattal, innovatív megoldásokat kínálva fejlődik folyamatosan a Nosalty, mindezt a nagy hálózatoktól független médiapiaci szereplőként.
Zalai Ágnes
Vezérigazgató, Nosalty
2016. őszén indította el a Nosalty Facebook és Viber chatbotját kezdeti lépésként, az azóta felhalmozott adatok és tapasztalatok mutatják, hogyan gondolkozzunk és fejlesszünk idén a botokra.